Don't stop believin'

Några gånger under gymnasiet var jag borta från skolan rätt mycket. Innan jag opererade armen hade jag så ont ett tag att jag knappt kunde göra något. Jag fick t.o.m sluta jobba. Jag kämpade för att kunna hålla takten i skolan och jag lyckades. Med allt utom fysiken. Förra året hade jag också en svacka i skolan. En psykisk svacka. Jag genomgick en förändring i mitt liv som tog mer tid än vad jag trodde. Även så kämpade jag för att hänga med i skolan och lyckades även då, med allt utom matten. Sista månaden i 3:an hade jag IG-varning i Kemi A, Kemi B, Fysik A, Matte D & Matte E. Jag låg jag så mycket efter att jag tänkte ge upp helt. Natur var inte min grej. Men jag tog tag i det där och fick G & VG i allt utom Fysik A och Matte D.

Så igår skickade jag in en ansökan till Åsö Vuxenutbildning om att få läsa om fysiken och matten på komvux. Om jag kommer in börjar jag på heltid i januari och är klar i maj. Jag är så äckligt jävla otaggad på att börja plugga igen, speciellt något som jag redan gjort. Men jag måste. Gör jag det inte nu så kommer jag troligtvis inte göra det alls. Jag tänker satsa allt och visa att jag kan!



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0