31 Oktober

Godmorgon! Igår började jag dagen på teatern som vanligt på lördagar. Sedan åkte jag och träffade pappa och tatueraren. Han ritade upp min tatuering och bokade tid, så på tisdag gäller det. Jag är såå taggad! Sedan åkte pappa och jag vidare in till stan och åt lunch innan jag åkte hem. Jag var hemma själv hela kvällen, vilket faktiskt var oväntat skönt. Jag har aldrig tid för mig själv eftersom jag är igång från 06-19 varje dag annars. Så det var riktigt skönt.

Idag är det söndag. Jag ska snart åka och träna och sedan ska jag jobba, på TacoBar. Det är bara några timmar och jag ha saknat det så mycket. Så det ska bli kul! Sedan hem och äta och sova. Imorgon är det måndag och det riktiga jobbet kallar. Så min helg är typ slut. Den varade 1 dag. Hallelujah.



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0