3 Oktober

Godmorgon! Igår var en jättekonstig dag. Blandade känslor, hela dagen. Började på teatern där vi fick roller och manus. En midsommarnattsdröm. Jag är jättenöjd. Världens bästa grupp kommer göra det här så jävla bra. När jag var klar gick jag och fikade och lekte i vasaparken med pappa, erica, lea och gia. Världens bästa familj. Åkte med pappa in till stan och fick en iPod Touch. Världens bästa pappa. Åkte hem och lekte med den hela förmiddagen. Mamma drog ut på rockbar. Nej jag skojar inte. Och jag fick sällskap av kevin. Vi pratade och pratade. Vi grät. Vi skrattade. Vi pratade. Vi grät. Vi pratade. Så jävla jobbigt. Men samtidigt så skönt. Sen åkte jag och hämtade Dogge, han körde hem mig och tog ed sig bilen. Jag satt och lyssnade på musik i tre timmar. Somnade kl 2 och vaknade nu. 

Ska åka och träna snart. Sen till solna och hämta bilen. Sen vet jag inte. Leka med min iPod och lyssna på musik i tre timmar till kanske. Jag tror nog det.  


Du vet vad jag känner, ta mitt hjärta föralltid .


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0