26 Oktober

Jag är en av alla alla jag känner som har flest vänner, något som jag är väldigt tacksam för. Jag tror dessutom att det är självvalt. Jag har valt att ha så många vänner. Många gör sig av med vänner lite som dom vill. Antingen delar de inte samma åsikter, ser inte på saker på samma sätt eller tycker olika. Därför är det okej att säga upp den relationen. Jag tycker synd om er som gör så. Jag tycker verkligen det. Jag själv har väldigt starka åsikter, jag skäms inte för att säga vad jag tycker och jag skulle aldrig erkänna att jag har fel. Men ändå så har jag så många vänner runt om mig hela tiden. Det måste ju bero på något. Jag försöker lyssna på alla, finnas där för alla, visa alla att de betyder så mycket för mig och fraförallt visa alla min vänner respekt. Det borde ni också göra. För sedan jag började leva såhär har jag aldrig någonsin kännt mig ensam.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0