Our Generation

I fredags kom Lexie hit till mig och lagade mat och drack vin. Lite senare kom också Felicia, Bella och Johanna. Vi var här någon timme innan i åkte in till stan. Halvlyckad kväll. Vi skulle ha stannat hos mig tror jag.

Igår var första lördagen sen i somras jag var helt ledig. Lov på mini. Så jag passade på att sova hela förmiddagen. Gick en promenad med mamma på dagen och var med markus hela kvällen. Världens bästa lördag.

Idag började jag dagen med att träna. Har sedan varit hos min bror och pussat på min brorson, tittat på en lägenhet och handlat med mamma. Har precis ätit middag och ska bara slappa resten av kvällen. Imorgon är det måndag igen och jag längtar faktiskt. Har saknat både jobbet och mini.

 









Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0