♥ Dag 1 – Presentera mig själv




Det här är de två bilder jag hittar som jag tycker beskriver mig bäst. Inte att vara brun och dricka vodka på kos, utan att vara helt galen och rosa. Jag föddes 2 september 1991, på min mammas 32 årsdag. (ja vi fyller år på samma dag). Jag är alltså 19 år och 3 månader. Jag är den minsta jag vet och jag gillar att vara liten. När jag inte jobbar på jobbet så jobbar jag på teatern, spelar teater och tränar.

Jag har varit med om att människor förvånats över mig väldigt många gånger. Jag kan ge ett blygt och tillbakadragande första intryck men om man lär känna mig märker man att det är min raka motsatts. Jag brukar ta för mig rätt bra. Jag gillar det. Jag är också väldigt bra på att säga vad jag tycker och jag älskar att disskutera saker, vilket brukar betyda att jag aldrig ger mig.

Jag kan ha världens humörsvängningar. På riktigt. Jag kan ha haft världens bästa dag och vara på jättebra humör, men såfort jag kommer hem kan jag bli jätteledsen och börja gråta utan att veta varför. Jag kan också bli lika arg utan att heller veta varför. Men som person är jag nog den gladaste jag vet. Jag brukar tro att jag är korkad och inte förstår saker men är nog egentligen smartare än jag tror. Jag brukar få folk att skratta, jag skrattar åt allt och jag älskar allt som gör mig glad.

Det finns 5 saker jag älskar mer än något annat.
ett, min familj
två, miniteatern
tre, gymmet
fyra, musik
fem, rosa

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0