10 November

Du heter: Sofia

Smeknamn: Fia, Fian, Hjärtat

Låt som du sörjer till när du är ledsen: The Rose


Beroende av:
Träning, kläder och musik


Vad får du oftast komplimanger för?
Mina ögon, mitt skratt och att jag oftast är så glad

Hur imponerar man på dig? Ha stil och vara omtänksam

Brukar du skratta för dig själv? Hela tiden. Haha.


Var bor du?
 I Sköndal

 

Hur svarar du i mobilen? "Hej"


Vem ringde dig senast?
Markus


Vem ringer dig oftast? Mamma :)
 

Brukar du komma i tid: Alltid. Orkar aldrig sitta hemma och vänta


Hur känner du dig nu:
Glad och trött. Har knappt sovit nått inatt pga den där jävla hostan :(



Vanligaste färg på dina kläder: Svart, svart & svart

Favoritdryck på morgonen: Kaffe eller te :)


Vad är det godaste du vet:
 Guacamole. Haha.


När brukar du oftast gå och lägga dig:
För sent.

Sysslar du med någon idrott: Gym

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, men intresse

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Se hur mycket jag kunde äta tills jag mätt och bänka 100 kg på gymmet

Är du nöjd med ditt liv: Ja, mycket :)

Vad gör du i morgon: Är hos doktorn på dagen och tränar på eftermiddagen


Vad är det värsta du vet?
Mycket


Delar du äkta vänskap med någon?
Ja med två

En speciell dag du minns: 3 Oktober 2009


Du samlar på: 
Änglar 

 

  

Gillar du djur? Nej
 

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Lexie, Markus eller Mamma

När grät du senast: Inatt när jag höll på dö


Vad skulle du göra om du vann en miljon:
S H O P P A och köpa en bil


Vill du gifta dig:
Ja, om några år

Vill du ha barn:
Ja, många


Vad dricker du helst när du är törstig:
Cola Light eller vatten

Är dina föräldrar skilda eller tillsammans: Skilda


Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Oja!




Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0