1 November

Igår både tränade jag och jobbade extra på TB, vilket var grymt roligt. Har saknat alla tjejer. Saknar alla tjejer. Saknar jobbet. Jobbade i alla fall 5 timmar och blev sen hämtad och fick middag när jag kom hem. Bra söndag.

Idag har jag också både tränat och jobbat. Fast på riktiga jobbet. Lov från teatern så jag satt kvar länge. 7 timmar idag. Cashflow. Har lagat middag till mig själv och tittat på Paradise. Är död. Sovdax snart.

Imorgon. Gah. Nervös. Ska börja med att åka till gymmet när det öppnar. 6:30. Vet inte när jag kommer kunna träna igen sen. Sedan hem och äta frulle och vidare till Jakan. Möta Lexie och tatuera mig. Tänker inte säga vad än. Är trött på att folk härmar. Det är i alla fall på benet och foten. Tatueraren sa i lördags att han aldrig skulle våga tatuera foten. Ondaste stället på hela kroppen. Herregud. House of pain. Tur att Lexie är med och håller mig i handen. Sedan in till stan och träffa bästa Johanna. Så taggad!


sneak peak


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0