You raise me up

Läkarbesöket gick väl som väntat, jag är typ så frisk man kan vara. Alla värden var på topp och allt såg ut som det skulle. Men mina symptom tyder på stress, psykisk stress. Samtidigt som det kändes väldigt skönt att jag var frisk så är det jobbigt att få en sådan diagnos. Det är knappast något man vill höra. Jag har alltså bestämt mig för att gå och prata med någon då jag har så många problem som stör mig och som jag går och tänker på. Jag tänker dessutom lägga bloggen åt sidan ett tag eftersom den får mig att tänka så mycket på hur det är nu, vilket är det minsta jag behöver. Eller lägga åt sidan är fel att säga för jag kommer fortfarande läsa och svara på era kommentarer och jag tror nog att det blir ett inlägg om dagen i alla fall. Dock så kommer jag inte blotta mitt privatliv lika mycket.

Jag vet att ni är så många som bryr er om mig som läser och jag vet att ni är många som vill ta del av mitt liv. Det säger jag inte för att på något sätt vara egoistisk, utan för att jag har hört av er att det är så. Jag vill att ni ska veta hur mycket jag uppskattar det och allt ni gör för mig. Jag älskar er och jag hoppas ni förstår mig.



passar rätt bra just nu, för det är så jävla sant ♥

Kärlek
Postat av: Hanna

Jag vet hur det känns att gå till läkare när man inte mår bra, och få diagnosen att dom inte hittar något. Jag har skickats till allt från magläkare där de stoppat ner slangar i halsen på mig för att kolla magtarmen, till att röntka huvudet, till att tömmas på femton rör blod gång efter gång och träffa hjärnläkare. jag har själv gråtit när jag fått tillbaka svaren om att de inte hittar något fel. Det possitiva man får se med det hela är att de kryssar av vad som inte är fel i alla fall och det är bättre än inget :) Bara fortsätta kämpa på!

2010-05-31 @ 20:01:30
Postat av: Sofia

Sv: Du har så himla rätt, nästan så att man blir ledsen av att inte kunna få hjälp. Så känner man sig, iaf jag, typ löjlig för de inte hittar något trots att man mår skit. Tack för stödet :)

2010-05-31 @ 20:41:51
URL: http://ienmage.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0