Om himlen finns är jag förlorad

Dax att dra sig in mot stan snart. Somnade i soffan framför någon dokumentär om en familj med åtta barn, alla under 6 år. Stackars stackars stackars föräldrar. Vaknade i alla fall 1,5 timme senare aspigg. Åt lunch med mamma och packade det sista. När jag säger att det ser ut som jag ska flytta hemifrån menar jag det, jag måste ha så patetiskt mycket saker med mig hela tiden och nu vet jag inte om jag kommer hem förns söndagkväll.


Idag: Solning i stan & grillparty hos Jonas
Imorgon: Teater 10-21 & grillkväll hos Julia/utgång
♥ Söndag: Teater 9-22


Det blir resväskan!

Kärlek
Postat av: Juulia

Hur fasiken kan du somna till John and Kate + 8!? E du go ellör?

2010-05-21 @ 13:15:36
Postat av: Sofia

det va kaos hemma hos dom!

2010-05-21 @ 13:17:40
URL: http://ienmage.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0