Ny tv!

Åkte med mamma till kungens kurva för att köpa en vagn till min brorson. Redan när vi gick in i affären och mamma bad om hjälp med "jag ska ha en paraplyvagn till mitt barnbarn" tittade personalen medlidande på mig av någon anledning. Vi hittade en jättefin blå vagn till Sandor som jag började provköra. När jag konstaterade att den va bra för "min bebis" så började kassakillen kasta konsitga blickar på min mage samtidigt som han såg jätteförvirrad ut. Stackars kille.

Efter Babyland blev vi med ny tv inne på Elgiganten. En 42" platt-tv med tusen kanaler. Inte så illa! Så nu ska jag titta på tv dygnet runt.



Kärlek
Postat av: Mira

Sv: aww tack :)

2010-05-10 @ 17:29:11
URL: http://thepainandthepleasure.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0