I'm a billionaire

Lunchen med tjejerna var bäst. Jessica joinade också, så det var awsome. Mötte dom vid Karlberg eftersom deras tåg var sent och gick till ett fik mittimot vasaparken. Där satt vi i två timmar och åt lunch/fikade, hur bra som helst. När vi skulle gå hade det börjat regna så jag fick nästan springa i mina klackar som jag hade valt just för att det var fint väder idag. Regn är inte fint. I alla fall så måste det sett roligt ut, eller bara osmickrande. Gick ner till Mini och hade lektion med barnen och tittade på nya Grease-kläderna, så fina med T-birds och Pink Ladies-tryck på. Nu är jag hemma och har ätit middag och läst fyra sidor i kemiboken, tyckte det räckte innan det var dags för paus.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0