Hanged up

Jag undrar hur min hjärna fungerar. Jag tränar varje dag, det betyder att jag packar träningsväskan varje dag. Ibland packar jag till och med skiten två gånger om dagen. Jag borde alltså veta vad jag ska ha med mig för att kunna träna, men det gör jag tydligen inte. Hur svårt ska det vara att komma ihåg ett hänglås? Nu har jag fyra hänglås och två träningsväskor. Nu tänker jag lägga två i varje och om jag någonsin kommer till gymmet utan hänglås igen...kommer jag börja gråta. Eller så kommer dom i kassan tro att jag har någon konstig fetish.



Kärlek
Postat av: Isabelle

Coral & Anti har jag med, dom är från gymmet :-)

2010-05-09 @ 20:15:44
Postat av: Sofia

alla är :)

2010-05-10 @ 05:40:37
URL: http://ienmage.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0