God is a girl

Då var läkarbesök 1 av 3 den här veckan klart. Blodrover imorgon och ett till läkarbesök i början på nästa vecka. Inte för att jag är sjuk, men för att jag inte mår så bra. Fysiskt. Jag hade nästan rätt att ha ångest för det jag gjorde idag för det var riktigt obehagligt. Men det gick bra och nu har jag gjort det. Frisk var jag också. När jag var klar gick jag och mamma till Undici där Dogge är kock. Satt på deras uteservering och åt lunch. Mamma åkte till jobbet och jag till Eriksdal. Hade tränat imorse redan men kände att jag var tvungen att göra något innan jag åkte hem så jag åkte dit och simmade. Det va typ det skönaste på länge eftersom det är så himla varmt ute.

Nu är jag hemma och ska sätta mig på ballkongen och plugga & dricka cola. Eller snarare kolla i H&M katalgoen & dricka cola.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0