Girls just wanna have fun

Förlåt för en dålig uppdatering idag men jag har knappt varit hemma på hela dagen. Jag har haft en dålig bloggdag typ, men en desto bättre riktig dag. Började dagen med morgonträning som ni vet och åkte raka vägen hem och gick och la mig igen efter det. Haha så knas men riktigt skönt, sov till 12. Gick upp och lagade lunch (frukost nr 2) och åkte sedan in till stan. Mötte Julia och gick och hämtade hennes barnvaktsbarn på dagis. Satt ute i lekparken och lekte i sandlådan i två timmar innan jag var tvungen att åka. Skolan en snabbis och sedan hem till Carro på 18 års-middag. Där bjöds det på mat, tårta, massa dricka och världens bästa sällskap. Riktigt gulliga tjejer! Nu taggar vi utgång på fredag!



Carro, jag och Lexie hos mig för ett tag sen


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0