Dagen började med att jag dukade upp en stor frukost och väckte mamma när det var klart, är det mors dag så är det! 8:30 åkte jag in till stan och har varit på Carlssons till 21, lika bra som vanligt! Idag var det dessutom bra väder så vi kunde sitta ute i solen pauserna. Nu har jag kommit hem och precis ätit middag. Är på jättebra humör men ändå trött så det blir nog en tidig kväll.

 Nästa helg
då jävlar, då är det vår tur. Premiär för Grease, där jag har huvudroll. Så kom och titta ni som vill och kan för det kommer bli ett jävla drag på scen och det kommer bli så himla bra! Jag längtar hur mycket som helst och jag börjar redan bli nervös när jag tänker på det.





Kärlek
Postat av: kresk

det kommer gå hur bra som helt meine freund (L)

2010-05-31 @ 01:13:28

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0