Betygstress!

Hemma efter en kort dag. Efter gymmet tog jag bussen till skolan och började med prov i Matte D, gick sådär. Stressade på slutet för att hinna till nästa prov, tror inte ens jag läste de sista frågorna innan jag svarade på dom. Halv 11 hade jag mitt andra prov och kl 11 mitt tredje. Tre prov på en förmiddag. Sjukt. De två sista var restprov i kemi så nu har jag säkrat ett godkänt i både Kemi A & B, och det känns så jävla bra! Ändå är det inte över än - redovisning på onsdag, nationella i Matte D på torsdag och hyllningstal i Svenska C på fredag. Fira på fredagkväll!

Åkte raka vägen hem när jag slutat och nu sitter jag och äter lunch. Hade tänkt däcka i soffan en stund innan jag åker och tränar igen.



Kärlek
Postat av: Jenny

Vi har även matte e kap 2.4 (alltså kap 2 del 4)så att du vet :P

2010-05-18 @ 11:53:47

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0