Bad day

Idag har det knappast varit min dag, inte någonstans. För det första är det världens äckelväder ute och jag tror tom det snöade lite nyss. Sen så gick det åt helvete i skolan och fick det värsta beskedet ever, började gråta. Mes. Sen när jag kom till gymmet var det tydligen bästa fyran och jag har aldrig sett så mycket barn på samma ställe någonsin. Det gick inte att ta sig någonstans. Va väldigt nära att kasta en hantel i huvet på dom. Helt galet mycket barn. Blöta barn i baddräckt och simmössa, på gymmet. Blä. Så jag är inte på mitt bästa humör just nu.

Ska äta upp min lunch och läsa lite bloggar innan jag lägger mig i badet. Sedan får jag se vad jag ska göra, kanske tröstäta?


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0