As we go on, we remember.

Ibland älskar jag mina lärare. Speciellt när jag krigar för att det ska bli bra och de skiter i deadlines bara för att jag ska få göra klart på mitt sätt och för att det ska bli så bra som jag vill ha det. Då är dom bra. Sen älskar jag mina fina i skolan. Speciellt när de alltid är så glada och alltid får mig på bra humör. Då är dom bäst. Det kommer bli så sjukt att bara lämna allt, ångesten börjar komma.



As our lifes change, come whatever
<3


Kärlek
Postat av: cilla

awe,, låten <3

2010-05-03 @ 17:10:45
Postat av: Sofia

den är minnen <3

2010-05-03 @ 19:24:36
URL: http://ienmage.blogg.se/
Postat av: cilla

både fina och sorgliga minnen <3

2010-05-03 @ 20:23:36

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0