7 Maj

Igår hade jag sjuk statistik ser jag nu, helt galet för att vara mig. Jag brukar ha ganska hög statistik annars ändå men igår var det runt 15-20 mer och det är mycket för lilla mig. Det kanske var något speciellt igår som gjorde att randoms började spana in mig (som i verkligheten) eller så är det helt enkelt så att det lönar sig att facebook-promota! Min lilla blogg är i alla fall mycket nöjd.

Inatt sov jag ungefär ingenting. Min mage dödade mig och mina kläder va för varma. Nästan så jag var glad för att få upp upp när alarmet skrek. Ska åka och träna nu och sedan hem igen och chillerilla. Vid 12 ska jag möta Lex i stan så ska vi studentpresentshoppa, kos-shoppa och överighshoppa (dvs. allt vi ser som är fint och som vi vill ha).



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0