31 Maj

Nu kommer det bli mycket mer uppdateringar i bloggen eftersom helgen är över. Dock är veckan fullspäckad av saker att göra. Jag har redan hunnit vara på gymmet med Issa idag så jag har varit vaken ett tag. Därför ska jag gå och lägga mig nu igen eftersom jag sovit sammanlagt 12 timmar på hela helgen. Sen i eftermiddag ska jag till läkaren, igen. Börjar bli trött på det här, vill bli frisk nu! Sedan får vi se om jag åker och tränar igen eller om jag ska chilla galet. Den som lever får se.

Sen ser resten av veckan ut såhär
Tisdag - träna och bara ta det lugnt
Onsdag - lämna tillbaka böcker i skolan & tömma skåpet, på kvällen Matildas studentmottagning!
Torsdag - träna och fixa det susta för studenten, lägga upp klänningen och lite så
Fredag - träna, Dannes utspring, jobba första passet på tacobar och sen fest hos Carro på kvällen
Lördag - Greasegenrep hela dagen och Leas kalas på kvällen
Söndag - föreställning!

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0