23 Maj

Godmorgon! Jag har varit vaken i en timme ungefär och är så himla trött. Igår då så hade jag först min teaterlektion i två timmar. Sen när vi var klara åkte vi direkt till Carlssons där genrepen var i full gång, lökigt värre. Trodde jag skulle dö. Efter en timme fick Kim och jag åka tillbaka till teatern för att låsa en dörr och sedan tillbaka till Carlssons igen. Det var typ 30 grader ute och vi åkte buss åt båda hållen. Lökigt igen. Tillbaka på Carlssons hade vi två timmars rast innan det var dags för West Side story där vi alla fick hoppa in såklart. Så himla bra. Mamma hämtade mig och jag tror jag däckade så fort jag kom hem.

Idag är det samma sak som gäller, fast föreställningar. Fint väder ute dessutom, u n d e r b a r t .

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0