19 Maj

Några liter blod fattigare atm. Har varit nere på vårdcentralen och tagit blodprover och tanten radade upp rör efter rör, alla olika färger. Visste knappt att det fanns så många färger. Tror det var sju stycken. Hon måste förstått min skräck eftersom hon tittade på mig och sa 'det är lugnt, jag tar bar 4 ml i varje'. 4  x  7  =  2 8 . Jag vågade inte fråga hur mycket blod man har i kroppen, för det borde jag veta.

Skyndade mig hem och har precis ätit frulle, nu ska jag ta tag i matten igen och sedan ska jag vara i skolan 12:30. Men först ska jag ducha, är helt groggy och så håller jag på att koka sönder. Juste, det var en av anledningarna till att jag tömdes nyss. Vore ju nice att få veta vad som är fel.



Kärlek
Postat av: mathilda s5

när jag lämnar blod lämnar jag 4 dl, dvs en halvliter. och jag tror kvinnor ha ca 3 liter o män 4.... hmmm... biologi, man borde veta :P saknar dig fian!

2010-05-20 @ 19:12:02
Postat av: Sofia

haha den där 1/3 decilitern kändes som 4 liter typ^^

saknar dig med skruttan!

2010-05-20 @ 20:52:08
URL: http://ienmage.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0