16 Maj

Gaah vad trött jag är! Har varit vaken en stund och ätit frukost och fixat mat till senare. Ska hoppa i dushen nu och sedan åka. Det borde inte vara okej att gå  upp såhär tidigt en söndag. Nervös är jag också, kom på att det är första gången jag gör det här. Inte står på scen alltså, utan första gången mina barn har föreställning och allt hänger på mig. Inte en sak ska hamna fel, inte ett barn ska komma ut förtidigt i någon scen, all 15 ungar ska rätt kläder vid rätt tillfälle, alla ska veta vad dom ska säga och göra, alla måste få sin tid att vara nervösa. Det hänger på mig idag. Tror jag kommer gråta av lycka när dom är klara.

Vi hörs ikväll, om jag överlever detta.



Kärlek
Postat av: markus

KAN DU PRATA HÖGRE SÅ VI HÖÖR HÄR BAK!????

2010-05-16 @ 21:31:33
URL: http://uppfuckat.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0