13 maj

Jag vaknar alltid så himla trött nuförtiden, som att det inte är någon idé att sova. Jag kunde lika gärna gått på skivan igår eftersom jag ändå är trött och typ fortfarande sliten. Det kanske har att göra med att jag är sjuk. Sjuk eller inte, idag är en viktig dag.  Jag ska börja med att åka till gymmet om en timme och kl 1 ska jag möta Malin och Cilla för fika/lunch. Det va så länge sedan jag träffade tjejerna så det ska blir hur mysigt som helst. På eftermiddagen har mina barn på Mini sin sista lektion innan föreställning (som är på söndag) och jag vet hur nervösa dom är, mina ♥:an! Så idag tar jag alvedon var sjätte timme och lägger det förkylda på hyllan en stund och stöttar barnen. Hörs lite senare ikväll när jag kommer hem.



Solo - Iyaz

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0