12 Maj

Godmorgon. Grym kväll igår, det känns idag. Jag och Markus mötte upp mamma och pappa på östermalmstorg och gick ner till Rose. Garderob, välkomstdrink, leta efter plasterna, mingel och kramkram. Pappa köpte drinkar till mig och fick gratis shots för han varit med och "byggt" stället. Byggmästaren. Middag och vin till det, efterrätt och vin till det. Mamma höll tal och stod på bordet i en lambo. Den enda som stod bordet. Min mamma. Herregud. Eftersläpp och pappa köpte mer drinkar. Mamma åkte hem, lite för glad. Pappa och Markus gick lite senare, massa pussar och kramar och hejdå var försiktig ikväll. Mina vänner kom, mina fina vänner som var där för min skull. Alexandra, Isabelle, Mira, Jessica och Isabella<3 och många många andra. 02:30 tog Jenny och jag bussen hem. Då va det vinter ute. Vinter och sommarjacka. Fick gå från Norra. Varma mackor hemma innan sängen.

Nu är det slitet. Mycket slitet. För mamma också. Jag skrattar åt henne.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0