1 Maj

Kom hem rätt tidigt inatt, det blev inte riktigt som vi tänkt oss. Vi hade världens planer och det skulle blivit grymt men såklart är det alltid något som skiter sig. Vi tänkte köra vårt egent race och drog in mot krogen istället men när det började regna och folk spydde överallt blev jag ganska otaggad och grog hem istället. Så jag va hemma i min säng runt 2 och har sovit till halv 12. Känner mig utvilad men ändå bakis eftersom jag började dricka efter mösspåtagningen igår och fortsatte hela kvällen och natten.

Nu ligger jag och kollar på Talang som jag egentligen hatar, men någon jag känner är med Känns sjukt att se honom på tv! Han va grym och han gick vidare och han började nästan gråta. En helt annan sida av en person. Nu ska jag duscha och äta frukost, ikväll är jag barnvakt.

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0