You make me right, and that makes you larger then life.

Det snöar och fåglarna kvittrar, det går inte ihop i mitt huvud. Man kvittrar inte när det är äckelväder, så tyst nu! Jag kvittrar däremot för idag är en bra dag! Har nyss krigat mig till gymmet, krigat p ågymmet och krigat mig hem från gymmet. Körde Spinning 45 minuter och Core 30 minuter och min mage hade träningsvärk redan igår. Jag satsar verkligen på Beach -10, märks det?

Just nu sitter jag vid mammas dator för jag inte ens orkade hämta och starta min egen. Dricker kaffe och lyssnar på Fall Out Boy. Jag ska snart lägga mig och kolla på Glamourama och försöka sova lite. Vid 14 har jag körlektion och när jag är klar där ska jag åka in till stan och träffa Annika. Vi ska fota lite till vårt projektarbete och fika. Och tagga till kryssningen.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0