Words are coming from my heart

Jag gillar att blogga på kvällen. Jag gillar över huvudtaget att dela med mig av mitt liv, det känns viktigt. Jag har många vänner jag varit nära och delat mycket med, men som jag idag knappt pratar med. Det känns så bortkastat på något sätt, för jag vet att jag behövt dom under svåra stunder. Egentligen hade jag behövt dom alltid, för jag har medvetet bara haft fina och bra vänner. Jag har varit bra på att sålla, jag har lärt mig se vilka som är någon för mig, vilka som är bra för mig.

Kanske är det därför jag bloggar?
För jag vet egentligen inte varför jag gör det. Kanske är det för er, mina fina, som jag delar med mig mitt liv till. Jag vet att många av er vet mycket om mig och jag vet själv att en riktig vän vill man ha håll på och se till att den mår bra. Så tror jag det är, så bestämmer jag att det är. Jag bloggar för er.

Jag är så beroende av vänner, så ibland undrar jag om det är normalt! Jag måste nästan träffa någon varje dag för att inte bli nere. Det kanske låter sjukt, jag vet inte. Att bara kolla på statistiken här på bloggen kan göra mig så glad, för det bara ökar och ökar. Och det är troligvis bara människor jag känner, fast det vet jag ju inte. Jag tror ni vill hålla koll på mig och det värmer. Det värmer så mycket att jag blir helt varm.




Kärlek
Postat av: felicia

jag håller allt koll på dig ;)

2010-03-31 @ 23:30:12
URL: http://ciaofelicia.blogg.se/
Postat av: cilla

jag också :D

2010-04-01 @ 12:40:28

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0