Wanna se you work your body

Godmorgon! Inatt har jag nog tagit igen all förlorad sömn den senaste månaden. Sov 12 timmar utan att vakna en enda gång. Och hade jag inte varit hungrig hade jag sovit ännu mer. Så nu har jag nyss ätit frukost och ligget i soffan och tittar på Tv. Hade tänkt titta klart på Andra Avenyn och måla naglarna nu. Om några timmar ska jag röra mig mot gymmet och träna med Isabelle. Får se hur bra det går efter monsterkryssningen...

Ikväll vet jag inte vad jag har för planer, det beror på. Antingen bio och mys i stan, eller så är jag bara hemma och tar det lugnt. Jag hade inte tänkt att ens kolla på alkohol i helgen med tanke på hur mycket jag fick i mig i onsdags. Inte så nice.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0