Världens fulaste, äckligaste, mest illaluktande hjärta någonsin...

Att sova middag har blivit något av min grej, det inträffar minst en gång om dagen numera! Kom hem från skolan vid 12, åt och gick och la mig, så jävla skönt. Förutom att jag mår illa nu, ska dricka lite vatten. Om en halvtimme ska jag bege mig mot bussen och åka till Mini, har lektion med mina små busungar till 16:45 och efter det bär det raka vägen hem. Hinner kanske sova middag en gång till där innan middagen, haha.

Började må ännu mer illa nu när jag tänkte efter vad vi gjorde i skolan idag. Vi disikerade ett hjärtslag från ett får (en strupe med lungor, hjärta, lever, njurar - hela paketet) och det va riktigt jävla äckligt! Jag hade sett fram emot det som fan men efter ett tag böjade det lukta och skvätta, då pallade inte jag mer. Uh! Nu måste jag gå, tack och lov. Kommer tänka på det där hjärtslaget hela dagen...


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0