Söndagsångest

Ni vet när man ska komma på något som man vet att man vet och som man vet att man inte kan komma på hur mycket man än tänker på det?! T.ex. så glömmer jag alltid bort vad comviq-tanterna heter. Jag vet att jag vet vad dom heter varje gång jag glömmer bort det, men jag vet också att det aldrig är någon idé att försöka komma ihåg, för jag vet att jag inte kommer komma på det. Sedan brukar det ta ca 1 timme, så bara kommer det. Judit och Judit heter dom! Nu vid middagen försökte vi komma på vad den Irländska filmen om men dansande bögpojke hette och jag fick verkligen ångest, för jag visste att jag inte skulle komma på det fast jag vet att jag vet vad den heter. Ja ni fattar....

Så nu sitter jag här med grov ångest, för jag vet att jag vet vad den heter.

Iaf, så har jag och Issa varit på vårt första Box-pass och jag tror min käke sitter lite löst. Hon fick in en riktig spark! Är verkligen helt slut och orkar inte röra mig. Det kommer bli en tidig kväll. Nu ska jag tänka lite mer på den där filmen och städa mitt rum.




Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0