Nytt!

Det känns som dagen varit extremt lång och...hård. Det började med att jag somnade om och sket i att träna. Hade ont i halsen och kände mig febrig, trot nog min kropp säger ifrån lite. Så vid 10 åkte jag till skolan och då va det världens sämsta väder, det va så dimmigt att man knappt såg nått och så regnade det. Gjorde iaf provet i skolan och åt lunch med Jenny. Sen väntade jag in Annika och åkte hem hit. I 4 timmar satt vi med Projekt Arbetet och blev klara! Äntligen, så jävla bra jobbat av oss! Gah!

När Annika åkt hem, åt jag middag med mamma och nu har vi precis kommit hem från Ikea. Köpte en byrå till mig eftersom den jag har är helt trasig och har låst in mina kläder. Lär få såga upp lådorna. Den nya är skitsnygg och är av samma modell som min säng och mitt skrivbord, så mitt rum kommer bli bäst!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0