More like a princess

Jag fick ett ryck och tänkte diska för ett tag sedan. Det ledde till att jag också började rensa lite på mitt skrivbord och slutade med att jag städade hela mitt rum! Helt sjukt, tror inte jag städat såhär mycket sedan vi flyttade hit. Jag har dammat, torkat, damsugit, rensat, kastat, sorterat och vädrat. Blev hur fint som helst och det känns så skönt att det är fint för en gångs skull. Huvudvärken försvann och jag blev lite pigg!

 

 




En del av ängelsamlingen. Har 43 änglar i mitt rum och har samlat sedan jag var liten


Kärlek
Postat av: krski

ååh vi brukade alltid rälnaa!:D

2010-03-21 @ 13:35:45
Postat av: Sofia

Jaa det gjorde vi! Kom och räkna dom :)

2010-03-21 @ 17:03:59
URL: http://ienmage.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0