Låååång dag

Idag ha varit en lång dag och jag har fått mycket gjort. Har haft en matteföreläsning, en biologiföreläsning, en redovisning och nästan fixat klart projektarbetet med Annika. Är riktigt stolt över mig själv som va i skolan mellan 9 och 16 och fixade allt det där, trots att jag va supertrött. Men det lönar sig, för det va länge sedan jag skrattade så mycket som jag gjorde idag! Vet inte om det är Jenny och Annika det är fel på, eller mig, men träningsvärk i magen just nu är en sak som är säker.

Har precis ätit middag och nu ligger jag och kollar på Bella&Tyra show. Ska förflytta mig till badet om ett tag och sedan kolla på film eller så. Har en lektion imorgon så det blir nog att ta ledigt hela dagen och träna och plugga istället. Ibland gillar jag mina resonemang :)

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0