If we ever meet again

Jag är nöjd med mitt liv och med min tillvaro! Jag gör i princip bara saker jag vill och tycker ger mig något (förutom att städa och gå i skolan, haha). Jag har en full garderob, skor i överflöd och nagellack i alla nyanser. Det kanske låter töntigt men det är viktigt för tjejer, och den som inte kan erkänna att man blir lycklig av shopping, vågar bara inte stå för det. Jag har världens finaste vänner och världens bästa familj. Men jag har ett problem, ett jävla skit problem som förstör så mycket.

Jag blir så lätt arg. Det handlar om allt från att någon pratar med mig vid fel tidpunkt, till att någon står för nära på tunnelbanan, eller att någon påpekar något som handlar om mig. Det kokar över och sedan är det bra igen. Och det handlar aldrig om mig, utan alltid om andra. Fast jag vet att det är tvärtom, det handlar bara om mig. Men just när det brinner i mig så handlar det bara om andra. Jag vet att det kommer från tidigare upplevelser och min uppväxt och det är så det är. Det värsta är bara att jag inte kan hantera det. Det är så jävla jobbigt. Förlåt vänner...


Kärlek
Postat av: kresk

vi kan varandra rakt igenom !

2010-03-30 @ 09:14:59
Postat av: Sofia

mer än så, älskar dig<3

2010-03-30 @ 11:58:47
URL: http://ienmage.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0