Hit the floor, baby let's us take a chanse!

Klockan är snart 6 och jag är vaken, rätt så oskönt faktiskt. Vaknade  för ungefär en halvtimme sedan med förkyldningssvettningar, förkyldningshals, förkyldningshuvuvärk och tom mage. Så jag hasade mig till köket och har precis ätitt frukost och två alvedon. Jag inbildar mig att mornar är värst, så sjuk är jag inte.

Nu ska jag titta på TV och sova mer, vakna kl 12 pigg och supertaggad. Om 10 timmar ska jag träffa tjejerna och äta innan vi glider ner till hamnen med våra överviktsväskor. Visste inte att man kunde vara såhär taggad när man svettas såhär mycket! Som sagt, inget ska hindra mig från att göra dumma/olämpliga/ogenomtänkta saker ikväll. Hörs lite senare.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0