Forever on the dancefloor

Det blev en ganska tidig kväll ikväll, är verkligen helt slut efter den här helgen! Jag har räknat ut att jag sovit totalt 7 timmar sedan onsdag. Och därmellan varit i stan, tränat 3 pass, varit på fest igår och krogen idag och umgåtts med scuffisarna. Och jag lovar, det tar på krafterna! Men jag är så jävla glad just nu, för jag har haft världensvärldens bästa helg och det kommer jag leva på hur länge som helst♥


Ikväll då.
Jag mötte upp Lexie på centralen och åkte vidare till Sogni. Där satt vi någon timme och drack ett par drinkar. Efter ett tag kom Elli och hela gänget och vi drog alla vidare till Collage. Första gången på Collage och jag måste erkänna att jag älskade stället. Visst, det va inte världens drag ute ikväll men själva stället va hur bra som helst. Inte minst musiken och högtalarna! Nattklubbar är beroendefamkallande!


Imorgon ska jag sova ikapp mina tre dygn. Och i fredags hade Fetto hyrt in en strippa, glömde säga det. Natti.


Nytt hår


Kärlek
Postat av: felicia

haha strippan :D

2010-03-14 @ 09:49:08
URL: http://ciaofelicia.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0