:)

Ibland blir jag stolt över mig själv för att jag kommer på så bra saker. När jag städat klart åkte jag till gymmet och körde Eriksdals sjukaste spinningpass. Instruktören som har det passet som är på söndagar kl 15 måste ha något fel, så jävla jobbigt som hennes pass är. SÅ jag träffade Issa och körde lite mage i gymmet och gick sedan på spinningen. I alla fall, det jag försökte komma fram till är att jag överträffade mig själv idag när jag kom på att utnyttja att jag varit så duktig på dagen. Jag smsade mamma och sa precis vad jag gjort, hur mycket jag städat (och poängterade tydligt hur jobbigt det var) och bad om hämtning från träningen just för jag varit så duktig. Tro det eller ej, men jag lyckades! Eller så har jag bara en väldigt snäll mamma...

Nu är jag i alla fall helt slutkörd och väntar på middagen. Räknade precis ut att jag tränat 12 timmar den här veckan, inte så dåligt va?


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0