Det ekar i huvudet!

Jag har varit så kreativ idag att jag nästan blir rädd för mig själv. Kört Gillingebanan, tränat, bokat klipp-tid och kollat på resor. Troligtvis styr vi mot Kreta i sommar, är riktigt sugen redan nu faktiskt! Min bränna lever ju ett eget liv och flagnar bort lite varje dag. Har därför kollat priser och hotell på Kreta i sommar och det ser inte helt fel ut!

Sedan har jag försökt fundera ut hur jag ska klippa mig på fredag, eller vad jag ska göra med migg hår över huvud taget. Kommer i vilket fall som helst klippa av minst 1 dm av håret, är så trött på skiten nu! Men om jag ska färga det mörkare eller lägga i ljusa slingor, har jag inte bestämt än. Och det har jag tänkt på så mycket att jag har ont i huvudet atm.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0