Äckel 31 Mars

Dem där planerna jag hade igår som skulle göra den här dagen till en bra dag, kan jag ju glömma. Inatt började jag om på noll och imorse kl 5 var jag tillbax på ruta ett. Har haft så ont i magen att jag bara vill gråta, vet verkligen inte vad som är felet. Hade det varit kräksjuka hade jag ju spytt mycket och det borde ha gått över. Jag orkar inte det här, dessutom blir jag så uttråkad att jag blir galen.

Så nu sitter jag och dricker vatten med ett gult sugrör och kollar på samma nyhetsinslag på tv för sjunde gången. För självklart har vår tv-kontroll pajat också, så det går inte att byta. Och tro mig, man tröttnat på Kristin Kaspersens röst efter 4 timmar för sova är omöjligt. Hungrig är jag också men det vågar jag inte göra nått åt. Åh, jag tycker faktiskt synd om mig själv nu...


Kärlek
Postat av: isabella

:D London!!! <3

2010-03-31 @ 14:18:39
URL: http://izab3lla.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0