9 Mars

Godmorgon! Sitter och äter frukost och försöker samla mig, vaknade med världens mardröm. Det gör inte så mycket, för drömmen innan va desto finare. Jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig genom den här dagen om kommer bestå av träning nu på morgonen, skola hela dagen, körlektion och Markus. Så mycket som vi har att göra i skolan redan är patetiskt, välj aldrig Natur. Resten av veckan är ganska planerad och jag mår så jävla bra när jag vet att jag har saker att göra.

Imorgon: Gillingebanan och träning
Torsdag: Mini och middag med världens bästa Johanna och gänget
Fredag: HELG
Lördag: Mini och utgång

Jag ska gå om en kvart och jag har inte ätit upp min frukost, inte bytt om, inte nått. Synd.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0