8 Mars

Jag brukar aldrig klaga över hur trött jag är men idag är jag helt jävla död. Jag är inte ens trött, jag är typ borta. Har träningsvärk i varenda muskel från boxen igår och gymmet imorse. Så mår jag lite illa också och så känns det som jag ska börja gråta. Men det tänker jag inte, håller inte på med sånt.

Idag va första dagen i skolan efter lovet och vi slutade 12 istället för 16, så skönt! Mötte upp Julia på Medis när jag slutat och gick i affärerna på Götgatan, hittade massa fint men är för tillfället väldigt pank. Så jag åkte hem i det fina vädret och nu sitter jag och målar naglarna med världens finaste rosa färg jag fick av mamma.

Solen lyser och det är 10 grader på vår termometer, kanske ska gå ut en stund. Blir nog på lite bättre humör då!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0