30 Mars

Jag vet inte var jag har mitt huvud just nu, allt snurrar och mina kinder är röda. Sitter i sängen och äter en tugga efter en annan på min frukost och tittar på 4an, vet faktiskt inte vad det är jag kollar på men det handlar om bloggar. Jag vaknade kl 4 inatt och visste inte var jag skulle ta vägen, har aldrig haft så ont i magen i hela mitt liv. Jag kan knappt beskriva hur ont jag hade och jag va säker på att det var något med min blindtarm. Ville spy i ungefär 3 timmar innan jag somnade igen. Ringde mamma och storgrät, stackarn trodde väl jag höll på dö. Fast det gjorde jag med, på riktigt. Nu är det nästan bra men det är läskigt, undra vad som hände.

Jag är i alla fall skakis och har typ feber. Hinner inte vara sjuk egentligen men ärligt talat är det jävligt skönt!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0