29 Mars

Hey! Kom nyss hem efter en riktigt lång dag. Det började med att jag gick hemifrån vid 6, va på gymmet 7 och körde till kl 8. Åkte till skolan och började med matte. Jag va supertrött redan när vi började, vilket alla andra verkade vara också. Shit va alla flummat runt idag och va vi skrattat! Det verkar vara en måndags-vana. Satt i alla fall hela förmiddagen och halva eftermiddagen med Jossan och skrev på vårt fördjupningsarbete, vi va faktiskt grymt duktiga trots att jag inte kunde vara seriös en enda sekund. Vid 15-tiden gick vi till Götgatan där jag köpte ett fint sommarlinne. Gick omkring där någon timme innan jag åkte till gymmet igen. Mötte Issa och körde 1 timme och 15 minuter till. Så idag har jag tränat nästan 2,5 timme varav 1 timme och 45 minuters spinning. Tror det är något fel på mig. Nu ska jag läsa om tuberkulos och sen kolla på film. Orkar inte något annat just nu.



Love.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0