27 Mars

Idag har det varit så mycket. Det började med att Lea väckte mig kl 7 och skulle se på film, så jag tittade på Pippi med henne en stund innan vi åt frukost. Sedan va hon med mig på Mini och det va inte det lättaste. Vid 12 åkte jag och mötte Lexie för att åka till Tess jobb och hämta biljetter till hennes skiva. Éfter det fick vi leta oss hem och jag blev som tur va hömtad av min fina syster. Åkte hem till mormor med hela familjen och åt middag. Där va det kaos som vanligt, men väldigt mysigt! När vi va klara där fick jag skjuss hem till Lexie där vi är nu. Sitter och dricker rose med sprite och färska jordgubbar. Känns typ som sommar.

Utgång ikväll, får se var vi hamnar! Puss loves.

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0