19 Mars

Jag åkte på, precis som min mamma, en jävla magsjuka igår. Så det va alltså inte så konstigt att jag mådde illa igår. När jag kom hem från teatern försökte jag få i mig lite mat och sedan gick jag ock la mig. Kunde inte ligga ner, kunde inte sitta ner, kunde inte stå upp, kunde inte tänka, utan ville bara spy. Somnade till hela tiden och varje gång jag vaknade tänkte jag på den där vidriga disektionen och ja...

Nu vaknade jag nyss och trodde det va kväll. Så jag är smått irriterad över att jag sovit i 13 timmar och missat allt jag skulle göra igårkväll. Bella&Tyra show t.ex. , plugga, ringa Markus, planera fredagen. Så ja, nu sitter jag här och vet inte om jag mår illa eller är hungrig, med kläder precis överallt, en hink bedvid sängen och med världens huvudvärk. Vilken jävla start på helgen!

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0