18 Mars

Godmorgon! Har nyss ätit frukost och ska snart byta om, dax för träning. Är redan på bra humör, för ser ni hur ljust det är ute? Galet! Det är synt att det intr är 10 grader varmare för jag är så sjukt sugen på min beiga skinnjacka och min jeansjacka. Men det får väl vänta...

Idag åker nästan alla 3:or i skolan till London och jag börjar undra varför jag inte gör det? Jag och Jenny kommer typ vara själva i skolan idag och imorgon. Slutar tidigt idag och då är det jobb på Mini som gäller. Sen blir det att åka hem och plugga. Fredag imorgon!


snyggt!


Kärlek
Postat av: Isabelle

05.53! Herre hjärtanens! :)

2010-03-18 @ 10:14:16
Postat av: Sofia

så äre när man tränar ;)

2010-03-19 @ 07:40:42
URL: http://ienmage.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0