Maaaanboy

Satt klistrad framför tv:n mellan 2 och 5, shit va ba det var! Alla grät - Victoria grät, Daniel grät, Drottningen grät, Prinsen grät och jag grät. Prinsen är föresten så snygg. Min blivande man. När de hoppade in i kortegen åkte vi in till stan. Åt middag på söder och gick till centralen. Så - mycket - folk och sådan grym stämning! Åkte med mamma till täby för att hämta Lea och Ludde som var på bröllopp. Helt finklädda mina små ögonstenar.

Nu sitter vi och kollar på disney chanel och barnen äter glass och chips. Samtidigt. Jag försöker kolla min facebook och blogga lite. Det har tagit ungeför en halvtimme att skriva det här eftersom vi har kollat på manboy ungefär fya gånger på rak nu. Och lite pippi. Det här kan bli en lång natt.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0