I'm not leaving

Äntiligen hemma efter en ganska kort dag. Åkte som sagt till skolan och var där lite tidigare än jag tänkt. Satt i cafeterian och snackade skit med johan i en halvtimme innan det var dax för flakmöte. Ett spårat flakmöte. Alla är way to taggade för studenten nu för att kunna diskutera någonting. Det märktes. K a o s. Efter en timme gav jag upp och åkte till gymmet. Sprang och gymmade. Gick till gullmars och tog bussen hem. Har precis käkat och dushat, börjar känna mig som en människa igen.

Helgen har varit spårad den också. Fredag var det dannes utspring och sedan jobb hela eftermiddagen och kvällen. Somnade innan 23. I lördags ringde klockan 8 och jag åkte in till carlssons för att hjälpa till med luddes grupps genrep. Sedan mitt genrep. Sedan grillkväll hos systeryster i täby med sex barn och en fotboll. Krig. Somnade lika tidigt den kvällen också. Söndag, igår, hade jag sovmogon till 9 (sovmorgon?), fixade mig i lugn och ro och åkte in till carlssons för att hjälpa till och titta på luddes föreställning. Sedan min föreställning. Ni vet redan hur det gick. Galet jävla bra. Efter det malins föreställning. Sedan städade vi skolan och sedan drog alla ut. Retro och Cafét. En riktigt jävla nice helg!

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0